Bodová náročnost - Má smysl v případě, kdy se plánují úkoly do bloků, které mají nějakou blokovou kapacitu a úkoly pak mají bodovou náročnost. Toto říká, jakou bodovou náročnost bude mít úkol daného procesu.

Barva úkolu - Barva úkolu zobrazeného v plánovacím kalendáři, který se nachází ve widgetu 'Úkoly'

Selfcare - Je-li zaškrtnuto, lze s procesem tohoto typu pracovat v Selfcare. Nutné zaškrtnout, pokud se v Selfcare pracuje s Autorizovaným požadavkem.

Zákazník - Výběr zákazníka ve widgetu Zákazník, možnosti nastavení: "Vyžadován" - zákazník musí být vybrán, jinak nepůjde proces uložit, "Povolen" - zákazník může být vybrán, ale není to podmínkou pro uložení procesu, "Zakázán" - zákazníka nelze k procesu přiřadit.

Jednotka - Výběr jednotky v modulu Wizard nebo Call centrum, možnosti nastavení: "Vyžadována" - jednotka musí být vybrána, jinak nepůjde proces uložit, "Povolena" - jednotka může být vybrána, ale není to podmínkou pro uložení procesu, "Zakázána" - jednotku nelze k procesu přiřadit.

Hromadný - Určuje zda se jedná o hromadný proces. Hromadný proces je proces, pod který je možné seskupovat další procesy. Typicky plošný výpadek. Aby mohl uživatel připojovat procesy pod hromadný, musí mít právo MAINTENANCE_TASK.SERVICES.SET.

Priorita je povinná - při zakládání procesu s daným typem je vyžadováno, aby byla vybrána priorita.

Prioritizace dle služby a zákazníkapriorita u služby není vybírána ručně, je získána dle nastavení služby nebo zákazníka připojeného k procesu.

Výchozí priorita - Nastavuje výchozí prioritu u procesu, kterou ale má uživatel možnost změnit. Podrobnější informace naleznete v dokumentaci 'Upozornění a eskalace (Priorita)'

Wizard - Povoluje práci s daným procesem v modulu Wizard nebo Call centru. Aby se zobrazilo tlačítko s názvem Typu procesu v těchto modulech, je nutné nějakou hodnotu nastavit pro každý typ procesu v dané lokaci. Hodnota pak určuje pořadí mezi tlačítky (zleva doprava od nejnižšího k nejvyššímu).