Stav - Stav do kterého se musí proces dostat.

Priorita - Definice priority. Standardně k dispozici 2 definice (Firma, Zákazník), na názvu nezáleží, lze přejmenovat nebo vytvořit nové. Hlavní význam je v tom, že k jedné definice můžete mít neomezeně nastavení pravidel priority. Pro každý typ procesu pak můžete nastavit, která definice priority bude výchozí. Při vytvoření procesu se přednastaví, ale je možné jí změnit.

Typ Priority - Můžeme hlídat dobu, za kterou by měl proces dosáhnout kontrolovaného stavu v závislosti na tom od kdy je nastaveno jeho měření. Nebo můžeme hlídat dobu, po které by proces již neměl být v kontrolovaném stavu opět v závislosti od kdy čas měříme.

Měření od - Čas, od kdy se má začít měřit prioritu. Výchozí možností je od nahlášení procesu tzn. od prvního uložení nového procesu. Druhou možností je od vstupu do vybraného stavu nebo třetí možností je si nadefinovat parametr typu "Datum". Tento parametr se pak nabídne jako další možnost od kdy lze měřit. Platí to pouze pro parametry typu datum, čas, nebo datum a čas.

Nahlašování požadavků - Umožňuje měření priority specifikovat pouze pro procesy založené v konkrétním časovém intervalu. Pro dobu bez omezení ponechte počátek i konec prázdný. V případě, že definujete čas, systém při vzniku procesu zkontroluje, zda je čas v tomto intervalu, pakliže ano, začne měření priority. Pokud bude čas mimo interval, měření nezapočne. Tímto způsobem lze měřit čas u procesu založených např. pouze v pracovní době a to pouze v pracovní den.

Pouze pracovní dny - Pokud je zatrženo, doba pro výpočet priority nebude zahrnovat víkendy a státní svátky.

Porušení priority - Počet hodin do kterých musí proces dosáhnout daného stavu.

Varování - Čas v hodinách od kterého je varováno blížící se možné porušení priority pro nedosažení stavu.

Měřit zpětně - U priority máme možnost stanovit dané priority buď jako nějaký čas od začátku procesu (v tom případě nemá "Měřit zpětně" smysl) nebo od nějakého datumového parametru. Do toho parametru můžeme zapisovat třeba předpokládané (požadované) ukončení procesu. Pak je možné stanovit ten čas "zpětně", což by znamenalo kolik hodin před tím okamžikem daným parametrem bude priorita alertováno, expirováno. Tedy pokud je nastaveno do příslušného parametru třeba datum a čas 31.8.2016 12:00 a do priority nastavíme hodnoty warning 48 a expirace 24 (hodin), tak priorita bude alertována jako warning 29.8.2016 ve 12:00 a expirována 30.8.2016 ve 12:00.